2005-06-27 23:38:14羅倫斯

Summer Interm

經過一輪apply summer job o既攻勢,終於俾我攞倒份census o既summer interm,o係佐敦番工而且人工仲唔錯添,都幾good~~

番左一個禮拜有多,初初仲以為要我做d同database或者programming related o既野,點知頭兩日whole day都係叫我睇資料,人口普查o既資料,完全唔明點解要我睇咁耐囉!請我番黎又唔係要做census!搞到我勁中眼訓,同樣係summer interm o既michael第一日就開始寫個system,無奈……仲諗住可以學下野添

近日情況好轉左lu,原來佢叫我睇咁多係要我check一個做census o既system,宜家除左做testing外,間中都有其他野做o既,哈~~終於覺得自己o係度番梗工~第一次feel倒番工o係度hea真係好唔好受,寧願佢俾多d野我做仲好呀

p.s.自己識o既野真係好少,好多時都應付唔倒真正o既需要,睇怕都要自我增值喇