2005-03-16 04:06:27羅倫斯

小病一場

上個禮拜懷疑自己食左d唔乾淨o既豬皮(o係紅磡間倫記車仔麵),搞到第二朝一起身就柯到暈咁滯!仲差d嘔埋出黎添,好彩臨尾都忍得住…真係好耐都未試過咁辛苦,果朝仲要番去present inductrial design個project brief添,得番半條人命都要捱番去,十個慘~~~

pre完拿拿臨番左去訓,諗住訓醒會好d啦,點知又柯多幾次…夜晚d frd幫我買左碗粉番黎,食左兩啖就唔想食,轉頭又柯過添,仲嘔到成地都係,唉~~~我覺得我好似變左人乾咁囉~

第二日終於好番d,但穩陣d都係去左睇醫生,不過睇完同無睇真係無分別囉,佢問我會唔會係食左d污糟野,我咪話可能係囉,咁跟住佢求其聽下我個肚就話我係食左d唔乾淨o既野喎~嘩!唔駛咁hea嘛?!之後佢好左d上柯嘔藥俾我,但又話其實d藥唔駛食架喎,fxxk!我完全覺得俾人呃左15蚊囉!

我地話小病是福,我都真係幾贊成o既~~自己唔舒服果時d frd都會照顧你,仲有人專登黎左煲粥你食,雖然係好普通o既白粥,但我都真係好開心架~多謝哂你地!