2005-07-07 20:52:42白.女皇階下

上去toru屋企

今日十點比自己既鬧鐘嘈醒左....好累唔想起身

但約左su san係地鐵站等所以唔起唔得

但都碌多廿分鐘先起

之後好趕咁換衫就飛出去喇,所以只係搽左粉底液就飛出去喇

(之後發現今日個樣勁殘,因為尋晚腳痛訓得唔好....)

但到左MTR之後打比su san先發現原來佢以為係約左十二點半

因為我地話一點去toru屋企

但我又以為係十二點上去,所以尋日約左佢十一點半

所以我就係mtr坐係度呆等....鳴

到左之後就係m記買埋野食上去,因為toru屋企樓下乜野都冇得賣

好聰明呢我

今日design左 d襪~~希望整出黎放上網bid

then去左珠仔街買左lace同絲帶,但仲未買齊野

聽日繼續努力!!!
(今日累死咁回家...好想好好休息幾日...)

pic~今日大家個樣都好殘..所以post我畫既襪仔design算啦...