2011-02-16 00:22:53*FancyLenG *

充滿sweet的日子

2011年 我們的新一年, 各自一方工作,  但依然好掛住大家..waki&boki   仲係好lumlum de!!

 

1月度過了我們的五週年, 這次也是boki好乖咁過hk揾waki...  我地先去食元氣, 見到特大帆立貝就好開心....................  下一站去ifc睇the tourist 劇情一般, 但我們好happy可以stick tgt again!!! 同埋唔知點解冇見一陣, waki個頭仲係咁趣致!!!點解!!! 第二天, 我們去旺角唱k, 食肥姐..之後去中環大喜屋 食我第二大中意既日本野 - 甜蝦!!!!!!!!食左超多..第三天 我好慘.胃一直又下午3時痛到零晨5點... 跟住11點再搭船直接番工~可憐-><-

 

******************************************************

2月大節日 - lumlum情人節

今次我又是很乖咁過hk找waki, 還是覺得hk過先開心~~

sat過去直接去ocean park, waki係碼頭接我, 見到me己經係到錫me同摸我個頭~

由於waki係到, 我們係ocean park睇show既時間係完美的..仲睇左好多我一向睇唔到又或者唔睇既show... 其實去到邊, 只要纏住wakiki就好happy ^0^仲影左又lum又搞笑既相... :))

 

諗起waki玩海盜船有dd驚 我就大笑, 無端端咁... 由於唔想咁快(己經唔快)去玩越曠飛車, 所以dolphin show... 先發現原來海獅行路好樣衰..仲玩hiphop~~好搞笑...

由於時間都差唔多, 係時候要玩d刺激野, 我真係好scared.. 但最後都玩左2次越曠飛車.. 第二次開左几次眼同開耐左.. 最後仲可以e起口來影相..  但被waki話 我個樣似驚d.. 好x呀!!!!!

諗住唔玩跳樓機... 點知比waki拉左去玩....坐上去個刻... 好後悔.. 但waki通常都係呢個時候話要唱歌比me聽.... sigh.. 未有心理準備就升左上去.. 再係未有心理準備又跌左落來...  安全度過.. keke 

影番張相留念....




 好開心好開心的兩天. 雖然第二天由於天氣又冷又下雨..我們只stay係屋企hae, 摸下waki既完美頭都開心..  真係越睇越靚!!!!開心~~~~~~

 

本年最大驚喜還是正日14號~ 係我很忙既時候, 竟然有個電話打來話係送花比我....太happy了...過程中就是非常高調地收花.. 開心了足足一天... 而家都仲係好開心....

Thanks waki! I really luv this surprise. ^0^ 

 

 

I will tell lenky & chris about this .. kekekkekkekekekekeke

 

 

 

 

 

waki 2011-02-16 20:22:37

Lum, I love you, forever =)
You are the most valuable gift of me in my whole life =)

版主回應
Waki and boki are the perfect pair I will support u for any plan u want becos u r my lumlum Wakiki !!!!! 2011-02-17 00:06:03