2009-07-10 02:14:44*FancyLenG *

我們[一起]的開始



開心...好開心...好開心...期待既心情...難以形容

不禁要大叫:好開心呀~~~~~

還記得六月中我們睇樓..lumlum真的是search之ghost!!最後落實了於此地.

之後開始看傢俬....很lum的..最後精心挑選了飯桌,sofa,tv table,多層櫃..

睇下 几cool~~~~!!!!
 









7月1日
我地終於將呢4年兩個人加埋既二十件行李送去碧華閣..再進行拜神儀式!!!
希望一切順利,事業步步高陞,身體健康..etc~~~
 

(so tired le for US)

7月2日
早上我要面試,lumlum自己落街買中午飯...之後lumlum開始砌櫃... 晚上食日本野... 番去lumlum再砌sofa!!..途中出現問題... 我幫唔到手,唯有繼續pack野...

最記得還是當晚我累得不醒人事..... 史上誇張事件之亠!!!!

7月3日
我一起身,我見到sofa,食飯枱!!!!!!!太幸福喇~~~~~~中午去中大做事,下午到jcd settled!!!!之後再和lumlum出旺角cut hair~~

晚上,聖心4個+志+lumlum食日本野..再來visit我地既新屋~~~~ 鋤d~~

7月4日
lumlum再爭取時間砌埋個tv 枱...時間真緊迫呀~~~ lumlum再出去接anne,esther, priscilla, roy 6點左右過來玩..我好開心見到佢地... 好好笑呀~~~之後去德記食野~番來再打mahjong~~~~
 





















7月5日
ricky父母過來~~~我地去左食日本野again~~~~
下午自己出機場~無奈地比左100食三件sushi~~~~好心痛
晚上回來跟你地吃大x... 好好味..

越來越發覺自己係個電視迷~~~~!!!!^0^

7月6日
lumlum第一天上班,我陪lumlum一起番工...很lumlum~~~~你下車後,我還在望你呢... 不過原來lumlum都有望我呀~~~~~~~~~~~~~~~~ wakakakakakaka

我煮既第一dinner~有一半是lumlum幫我的~~~原來cooking真係要花時間~~~我會好快做得很好的~~太叻喇自己~~~ ^-----------------^

dinner menu:
招牌湯
煎魚
白菜

自己:12分
lum:7分








my first soup for my dearest lum





expired fish~~




mango budding again!! most successful one~~





rice cooking!!




lum is helping me after work!! so lum le










7月7日
自己du左... 出左waichai,再去cwb... I hvt done wt i should do .. but did shopping~~`回家自閉..

7月8日
又是我煮飯的日子...今次時間還是有點x...但我既招牌湯煮得好有水準..lumlum都話好好味~~ 好有滿足感^-----------------^

dinner menu:
招牌湯
蒜頭炒菜心
雲耳蒸雞
lumlum加料

自己:20分
lumlum:無限分

























7月9日
晚上去bba alumni gatheirng~ 7-9pm ~ a very nice experience~
next time i will eat sth before I go~

feel sick tonite~

Lumlum is also very busy tonite .. leave office and go to CU for scholarship interview at 4pm~~~and go to SCAA for practice!!!

LumLum sleeps very early tonight~ cant lumlum u more le~~~ I am still online of cos~~~~ and write to this post for my happiest July memory since 2009!!!!


未來既日子..我們一定會好lumlum~~~ 我會比心機 work smart, play hard!!!

add oil to yr DB

take a look at our beautiful house !!
 



































































上一篇:我很掛住你

下一篇:waki出trip boki染頭

angry girl 2009-07-12 01:02:12

睇完唔比comments算點!!!!!