2009-04-03 17:25:46*FancyLenG *

我們的畢業紀念日



還記得昨晚我們倆還很晚才睡,但今天大家都要早起。

因為是我UC Photoday 呀

知道辛苦了lumlum,一早落到火車站拎花+公仔

當看見lumlum送花給我,我覺得好sweet,雖然d花是包得有點搞笑,但這也是特點來既~~無問題bo, 我影得好開心,也有不少人讚d花好靚+得意架hohohohohohohohohohohohohoho

最中意同你係流水個到影既sweet sweet 相,每次影相,只要有几張我好中意,我就會開心好耐。今天還有很多相。希望等我同family影埋之後,我想整一本野畢業相簿紀錄我同所有人既相,我仲想幫lumlum整本,等我地到時睇番都一樣咁開心。 計劃中........................^.^"""

話時話,今日天氣超好,涼涼地,超正!!總覺得今天我仲有d人未影,總之不要miss左d太重要的人就得了~ Janet事件....幸好我很快作出行動補鑊 - take an ablum with her only ... yeahyeah ....



希望你也和我一樣感到快樂 ~~~~~~~~






P.S. little du jor today ......... -.-"" keke

上一篇:好想這一刻......

下一篇:我很掛住你

ricky 2009-04-04 02:57:22

hohohoho~~~lumlum!!
little du is fine ge!! ^^