2009-10-30 00:44:18 文 * 靜 

久違了的感覺

一路一路 由三月冇做野之後 太得閒la= =

又可以話過住d隨心所欲ge日子......的確

我承認 呢一年冇做過d乜 本來諗住專注將所有精神同時間

放係佢身上 我地ge關係所會越黎越好

但係到今時今日 我都唔知算唔算比以前好左

仲記得初初一齊個陣 佢乜都冇心機 唔食唔瞓

為左呢個女仔咁樣 一方面鄧佢唔抵

一方面覺得呢個女仔好幸福 只係 我愛佢

唔想佢咁落去 之後 有一段短時間

我同佢行街 打機 食飯 成日都兩個人

我覺得係我地最sweet ge時期

直到今日 佢同我講過ge我都記得

'唔會放低佢 唔會為左我忘記佢

我屋企人唔鐘意 所以點我地都唔可能一齊...'

又話過'唔想我唔開心 想同我一齊

覺得同返佢一齊冇乜機會...'

呢幾日 我幫家姐新舖手 好忙 好攰

突然間冇乜時間同佢一齊 好唔慣

今日難得有機會放假 佢又應承陪我

好開心 食飯 行街 睇戲...唯一美中不足ge

係佢唔會氹我開心 成日講野激我= =

仲要好似應酬咁 所以最後都係sad ending

不過同佢真係好似拍拖咁ge感覺

真係久違了...... 

上一篇:靜...

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)