2006-08-28 01:29:39Lillian

十八

有時候望翻轉頭,都幾幾地疑惑自己呢18年究竟做過D咩?

成日睇新聞睇報紙,見有人18歲已經系一個青年發明家,有人就成條命都貢獻咗俾呢個社會……

我又擔當緊一個咩角色呢?

爺爺系系我啱出世嘅時候過身嘅,有時覺得自己都幾黑,但系我嘅生日又四條八喔,我又覺得爸爸媽媽發達系因為我,好可能個meaning只系話我會系一個八婆,哈哈

唔知系未遺傳咗媽媽嘅籃球運動細胞,細細個就好中意打籃球,仲成日唸住快D高快D高,等我搶籃板都搶得威水D~結果現在越大就越想縮水,有人話現代人身型都偏高,我咁樣叫好身材,但系又有阿姨會疑問:咁高,嫁唔嫁得出去gar?

由讀幼稚園開始到小學畢業,我都會俾人蝦嘅。Er……都過咗咁耐,其實我都唔記得發生過D咩啦,剩記得讀中班嗰陣上臺表演過一次,戴住個紙皮粟米跳舞,現在睇翻D相覺得好好笑!小學嗰陣,同個變態佬坐咗幾年,日日俾佢“變態”,記得小三嗰年,佢突然之間俾張閃卡我睇,之後又收埋佢叫我揾喔,頂佢啊,我揾唔到佢就露下體話我知系嗰度!最後我終於忍唔住同阿媽哭訴,幾日之後我就無再同呢個變態佬接觸過啦……

要問我點樣擺脫咗俾人蝦嘅角色啊?小學畢業。嗰一日有個同學一腳踢咗系我塊面上面,雖然還差2mm先整到我,但系D沙飛曬埋嚟,我好型咁走咗入女廁先開始喊,喊咗一陣之後我就同自己講,以後都唔可以咁樣!結果上咗初中,極端到突然俾人傳到變咗七年級最串……

小學唔識咩人際關係,剩知道一入去見翻個舊同學就馬上覺得好興奮。初中開學無耐,個舊同學就好奇怪咁同我講:“文莉啊,你以前唔系咁gar,點解你現在變到咁癡線嘅?……”系咯,我都唔知我幾時變咗一個大笑姑婆。隨住時間嘅流逝,呢個舊同學現在已經成為我生命中嘅一部分。

慢慢就開始接觸到外界嘅人,印象中第一次識到嘅好朋友就系busy同東東,好慶倖,直到現在我哋都好好感情,呢幾年無論有咩誤會或者矛盾,我哋都仲可以keep住做好朋友,嗰份感動唔識得形容……約咗busy 29號吃飯,本來系好平常嘅事,但系其實我哋已經無講嘢兩個月啦,嘻嘻,點都好,好多謝你一直對我嘅照顧,無你,我可能又行多咗好多冤枉路啦~~仲有東東,你系一個大笨蛋來的,唔好成日做壞事啊,要錫住自己,一定要身體健康啊,我同busy都會擔心你gar……

之後遇到灝灝。

灝灝,我唔捨得你啊!上年生日,你發短訊同我講話好抱歉唔可以同我過,今年,你明明還系度都唔可以一齊過。我真系想送你機,真系想送你出門,唔知你會唔會系因為怕我仲難過所以唔俾我送,但系我都想see you everyday gar!成日同瑩講道理,想佢明白所謂嘅“現在的離開是為了將來更好的在一起”,如果我真系明,點解次次認為無事,認為習慣咗,但到最後嗰一刻都會忍唔住要喊?點解每次提起都可以好無所謂,但系見到你又忍唔住要喊?……唸翻啱先識你,你真系變咗好多,你已經系一個男人嚟gar lar,有背負起自己應有嘅責任,我一直都相信你系一個叻仔,珍惜佢啦,唔好去唸其他嘢啦。都唔好話我低B,唔系我自己想一邊寫嘢一邊喊嘅……

當我回答人哋問我拍過幾次拖呢個問題嘅時候,我答兩次,唔明白點解好多人都好出奇。系啊,我就系一個咁執著嘅人。雖然已經好挑剔,無奈兩段戀愛都得唔到好結果。或者系時間問題啦,點都好,人嘅一生入面遇到每一個人,好與壞,得與失,都系緣分嚟嘅,每個人帶俾自己嘅嘢都唔同,經歷過之後就當多一份經驗,都算系level up咗啦~~

Othersky可能系我呢18年嚟最值得驕傲嘅嘢,我中意你哋嘅每一位啊啊啊啊啊!PC系大傻瓜嚟嘅,我都18啦,你唔可以再蠢過我啦,乖~~叻到無得頂嘅Kuku,無咩評論,哈~~Othersky都有一個東東,本來個名就好聽啦,改咩呢,現在變咗靜雞雞咁喔~~會好有成就嘅業虹,女人啊,都系為愛而生存嘅動物~~雖然同大雄唔系成日接觸,但系感覺非常良好~~本來好理智嘅細細,引用你嗰句啊:默契者難求~~仲有成日懶系嘢嘅天子,督一波要唸半個鐘咁唔系路gar mar~~……我知還有好多人,Sorry現在我個腦一片混亂咩都唸唔到。

司蔚系第一個我主動去搭訕識嘅女仔。

嗰陣為咗某人搞到同你關係唔好,現在唸翻覺得自己真系太幼稚啦,好在現在同你仲系咁好,未知就好可能要好似慧慧咁令到我咁後悔……你真系一個好charming嘅女仔,我都成日俾你電親,但系你要記住某人講過一句嘢:“人越靚越容易迷失本性。”你唔可以成為嗰D個樣好心地壞嘅女仔啊,你唔系咁簡單嘅人,okey?

高中嘅同學叫我做leader,啊……究竟系我做咗副班長之後先有呢個花名,定系因為呢個花名先做到副班長呢?哈哈,唔知啊~~高中系一個好大嘅轉捩點,誓估唔到我都做到班長,亦估唔到我會有成績好嘅一日,我好中意高中嘅同學啊,我知道到咗高中,每個人嘅性格都已經穩定咗,人心之間可能會有猜疑,但應承我,唔好為咗咩搞到個班散咗,因為系唔值gar!

郵協會長呢個名都幾名不副實,如果唔系答應咗kuku,現在都唔知幾舒服,哈哈~~不過做咗一年,都識咗好多嘢嘅,以前經常系PC佢哋嘅帶領之下搞活動,做會長之後好多嘢都要自己去handle,寫計畫書啊,籌備資金同物資啊,講解活動詳情嗰D~~每次接到搞活動嘅安排,就會一直擔心到活動結束,怕唔受歡迎,怕冷場,怕人哋覺得無新意又或者低B,好彩每次最後反應都唔差,還試過出乎意料咁好添……我一個女人仔,都算系咁啦下話……

最多謝嘅人,我唔講你哋都會知邊個。

五年啦,我愛你我愛你我愛你我愛你我愛你………………………………………………無說話好講啦,寫你,你想我成晚唔訓咩?我真系會為咗你盡力gar,雖然你唔知道,但信我好唔好?人哋點唸我無所謂,I do not care!你系一個天生工作狂,保重身體啊,我唔想當再有一次偷偷望到你嘅機會時,見到嘅都系無血色嘅你,嗰一刻嘅心痛,我永遠唔會唔記得……多謝你啊,好多謝你,因為有你,我已經做到咗好多我自己都唔相信嘅事,I love you!

我十八歲啦,呢個唔系結束,而系真正嘅開始。

我會努力gar,各位。

現在嘅我,只想考到理想嘅大學,並且系我諾言入面嘅嗰種考到……

俾一年時間我,暫時忘記所有嘢。

我真系無唸過考唔到會點gar,衰咗無笑我啊,

只系,我就再無面目見你啦,卓妍。
CANDY 2006-09-12 12:41:47

happi b-day.....sorry,i know it’s so late to say that...but,anyways.....正如你讲...现在只是开始..而悟系结束!努力拉......

111 2006-09-04 06:02:55

生日快乐

lillian 2006-08-31 19:22:22

睇zor呢篇嘢好多次,我最後都係想寫,雖然對於任何一個人都無關係,我都係想多謝一個人。

多謝你……

我贏20,你贏7蚊,加埋未27囖……

哈……