2005-09-24 00:03:42小若

理髮3

我們又見面喇~

kenny 話見到我黎所以開心喎

講大話啦... 明明係笑我帶左個外籍人仕黎(我roommate)同笑佢d頭髮厚之嘛...

佢話如果我早d黎就可以係佢生日join佢地玩喇...

咁佢就爆左自己既生日喇

13/9 呀

但佢真係記得我架

記得我4,5月時黎過一次

而之後個次我黎但佢病左...

咁多客都記得

對我真係好喇...


阿 Joe 仍然係好funny 呀

咁我當然就好比心機笑啦


走個時沒機會同kenny道別

因為唔見左佢

但後來發現漏左本書

行到老遠都要返轉頭拎

見到佢地一乍人圍住好似開會咁

不過kenny 以唔係好捨得既眼神同我say good bye 喎...

前半部份純粹個人主觀之見, or self-projection ...


再見喇又

我會繼續幫襯的

因為真係唔易遇到d咁耐心幫自己既師傅了...

或者下個sem又要帶新外籍朋友去都唔定...

或者佢地會覺得

我呢個客真騎呢