2005-07-13 14:52:06小若

理髮 2

昨日在尖沙咀...三點...行行下就行到海港城附近...

沒事做...就去左剪頭髮...都係叫番上次幫我剪頭髮既Mr.J幫我剪^-^

見唔到上次幫我洗頭電髮既Mr.T

剪緊頭髮既時候,我終於問

我: XX冇返工咩?

Mr.J: XX? XX呀?

我: XX

Mr.J: XX? XX定XX呀?

我:上次幫我電髮o個個喎...

Mr.J: 係咩樣架?

我: 唔戴眼鏡, 白..

Mr.J: 白白地, 呢度d頭髮長長地既(指住d陰)...

我: 唔係好長的...短髮的...嗯...少少長啦...

Mr.J: XX囉

我: 係? 可能我之前聽錯啦...(笑)

Mr.J: 佢係入面呀, 有d唔舒服, 要唔要叫佢出黎見下面丫?(笑)

我: ..下..唔使喇...(笑)

我以為見唔到佢\架喇...
走出去搭lift, 又有個人走左出黎...

(呆左一呆)

佢: eeee...剪完頭髮靚女左喎...

我: (笑)

佢: hey...我地有緣呀...

佢: 黎到又唔搵我...

我: 下...唔通大嗌你個名咩?...

佢: 淨係剪頭髮呀?

我: 係呀, 唔通咁快又整...你去買野食呀?

佢: 係呀

我: 你病左咩?

佢: 唔係呀?

我: 呀Joe 話你唔舒服既...

佢: 有少少啦

我: 唔舒服就偷懶喇(笑)

佢: (笑)

我: 呀, 其實你叫咩名呀

佢: XX~

我: 以為你叫XXtim

佢: 唔係...XX都唔好聽,XX好聽d(笑)

落到去

佢: 去邊呀

我: 返屋企喇..

佢: 搭咩車呀?

我: 地鐵啦..

佢: 地鐵係個邊喎...(指住另一邊)

我: 呆左一呆(唔捨得)

佢: 陪我行哩邊一陣啦

我: 好呀(笑)

...................

佢: (看我的頭髮)過多兩個月再黎做colour ,搵我喎...

我: 你都冇咭pin

佢: 我d post 唔使咭pin既(笑)

我: 咁你放星期幾呀

佢: 星期三

我: 咁咪同阿Joe一樣?

佢: 唔係~阿Joe放星期一

我: 下...改左呀?

佢: 唔係呀, 不嬲都係呀

我: 我有證據架...(取出銀包)

佢: wa...我鍾意綠色

我: (取出咭pin看) eee...冇既...(笑)

佢: (笑)

................


長省略號d位唔記得喇...
d次序都唔好肯定
但一定有講過
因為太突然
時間也短
腦都未來得及轉:p

其實, 佢走出黎個下真係差d唔認得呀...因為佢頭髮長左, 又電又染, 仲要唔知紮起左一撮同發福左唔少, 佢面d皮膚敏感又好似嚴重左...但見到佢...我好開心...

係呢到整頭髮
整得唔好睇心都甜...*-*


再見...



p.s.

所以
佢唔係Mr.T
而真係K先生...:o