2004-11-24 05:14:30寒石

我的承教小記(3)

今日上堂媽人媽到我聲沙,一眾哇鬼,有破壞冇建設。

滋事雙雄︰
1.陳洛峰
2.馮天賜

呆坐一族︰
1.余少傑
2.胡海朝
3.馮嘉寶
4.賴文浩

起哄一族︰
1.陳正康
2.何浩枝

抄襲一族︰
1.黃竹君
2.呂曉兒
3.潘慧敏

幸好今日有Gary在場幫手,符小姐都開始有點火氣,情況才好些。
關生又要求所有導師要在星期五前達標,這不是Mission Impossible麻~

安慰的是班中也有一些程度不高,但是有心向學的學生,有向學的心是最重要的。

周厚森很愛發問,從他的問題可見程度之低。不過即使教一次唔明,再教唔明,三教始終明白多了。

吳婉馨聽聽話話,功課做齊,不過錯得也多,不過都唔緊要,只要肯交整先就是好的第一步。

陳穎怡一睇就知係醒目女,坐係第一排唔聲唔聲,一交功課嚇你一驚。基本上係全對,唔駛點理自動波去馬,如果個個都好似穎怡咁,我就嘆啦~

陳燊、王浩輝雖然係B班,不過d發揮就一時時。有時掂到可以用佢地既功課做model answer,有時衰到10條錯8條。同埋兩條友成日吱吱浸,下次都係調開佢地。

周鍵成都好純,成日坐係位笑笑口做功課,我見到都好想笑。佢隔離位謝文謙就好有禮貌,識得尊師重道,抵讚,如果功課做快d就更好啦!

最後不得不提林創山,程度雖然一般,但係勝在快。我改完佢仲有時間改正,唔明仲可以問。由於比其他同學快做完,佢就會好熱心咁,係未得我批准之下離開座位,走上前問我︰「劉sir,不如等我幫你派簿呀~」真係比佢搞到唔知好嬲定好笑。