2005-10-24 09:46:44巫湘怡

我老姐要結婚之<我找了這對Converse很久>

千年絲蘿喜有託
百年琴瑟喜和諧

2005年10月22日
我老姐正式下嫁我姐夫
我係女家家屬
又係男家兄弟



<Start From Converse>

早上六時正
準時起床
其實沒有睡
才可以這樣...

洗過澡後
原來全家已起床
所以我把握機會聽聽歌
老姐說想要輕鬆一點的音樂
唯有把譚詠麟的寶麗金88極品音色系列
(還以為她會喜歡,還特地點了 相識非偶然 給她)
轉為Los Indios Tabajaras的Always In My Heart

隨著紅番結他的音樂響起
我跟著節拍把西裝穿上
結上那條姣到仆街既tie
Gel好頭後
已經過了45分鐘
慢了一點...
可能因為音樂的關係
我不自禁扮起偉仔
差在沒有點起煙放在煙灰缸
實在令人發笑

把我喜愛的火機注入電油後
拿起打令送的日本萬事發
(不知為何,我想在這天抽這包煙)
就踏上Converse出門了



<十兄弟>

十位兄弟,一個契弟
估唔估到係邊個
無錯,就係我
十位之中,一半唔識
三個曾經熟過
一個係我中學同班女同學既大佬
(又係我姐夫個表妹既男朋友...世界真係細)
剩下一個廿四歲同佢地相距一條Generation Gap既我

所謂兄弟
就係著西裝既苦力,保鑣,保母,垃圾佬,司機,陪酒漢,
針板上的三文魚,人型發聲石柱等等既
多功能合一有血有肉智慧型男子漢組合
所以話,唔係兄弟,就真係唔好做兄弟



<七姊妹>

女性來說,廿七八歲左右是最能散發出迷人氣息的時間
怎麼說才好呢
我只想把這句說話從口中大口大口的回收
也只好這樣子了
真令人洩氣...