2004-12-10 21:44:45.藍戰士.

1210!!鬧爆你地5個!!!.

咁又一day!!!!冇曱甴堂果然係好一day!!!

一朝返到去 聽老紀講先知唔鬼記得帶獎卷!!!
賴野啦!!好一個殺人王要冇帶獎卷既學生lunch交!!
(有可能要俾書記鬧'''').....再唔係就100元正!!

文學同rachel不停傾我既野!!..雖然係瘀!但我照實講哂出黎!!
對住其他人..我會不停講"唔知點解呢又..."!!我而家係講哂出黎!!XDD*

我對小蒨眼神好有敵意?!!你想捉住我既情緒?!
冇可能!!你捉我唔住!! 咪以為我好恰!!
我要你地全部人都要 -- 死'''XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD*

lunch返屋企!!XDDDD!!5個都10張打回頭!!唔係咩呀?!XDDD*

好一個ipsir!!由兩點上點..至到五點三補課完畢!!
忽然覺得好感動!!覺得學左好多野...!XDDDD*
nghauman係咁講"人"!XDDDD*我冇加鹽加醋!!只係醒起啷啷好man!!XDDDD*