2005-05-16 09:23:36傻Q

星戰_前傳 > 備戰中 !!!


至上星期一同"神獸"去食Lunch 之後, 攪o左一鑊泡. coz 我發現我好似唔應該同佢單獨去食o野.... 不過我o個刻真係好肚餓 ! 本來dinner 都同佢一齊食, 好在Elvis 打電話o黎問我出唔出去食o野. so Elvis, willi & 威少去Glen Wal 食飯. 點知.... shit 喇, kitchen 個 Danny 又無啦啦打俾我 !!! 又話咩呢度得我一個朋友, 好唔好quit 個job, 又問我做得開唔開心, 而言語間又暗示我係一個major reason 令佢quit job. Plz let me say "Fuck" ~ 又係我 ?! 攪錯呀, d 責任響晒我度 ~ . 收線後 hae o左一粒鐘, 打o左俾Anna.... 不過無幫助o既, 因為Anna 佢個attitudes 係Alvin Liu o既o野not my business, 而danny o個單, 佢羨慕囉 ....... . 係啦, 呢d o野點解唔響佢身上發生呢 ??? 爛o既全部響我度. 響一個selfish o既角度o黎睇, 我寧願danny 轉工, 佢一日響度我都無運行...... . anyway, i just tell him, "I dunno wht reason drive u to find another job, but just up to u". 佢點解會有我o既phone number 依然係一個迷 >"<. 星期二返去重要比文少同Leo 當口當面問我響公司對邊個有興趣...... so embrass, 重話介紹朋友比我識 ......... , 問完呢樣o個樣, 我都無出聲 + 擰晒頭.

13/05/05, 幫bro 趕好份2000 字o既report. Although it'z late to submit, better then get 0 marks. 一早同佢去chadstone 睇mini ipod. 去o左switch 度買ear-ring ~ 每人一隻share o左. 返工好開心o家, coz today foggy, 無乜人, 我同Allen, willi 一齊寫中文字. hahaa ~~ 佢o地估唔到我個名點寫. 不過之後boss 返o左o黎, 無得玩lu ........ 超爆悶. Allen 去o左同d客chat, 我同willi 兩個無o野講咁企o左響度. 一係就狂抹o野, 連dice bucket o既耳仔都抹埋. Allen 問我Sunday 返唔返工, 叫我consider 一o下. 我去o左問willi, 我一路clear d奶漬一路問...

Q: 你Sunday 有無o野做呀?

W: 做咩呀?

Q: 無呀.....

W: 咩呀

Q: 若果你sunday 有o野做唔得閒o黎車我, 咁我就唔返lu ~ 有David 陪你講o下車無咁悶ar ma .....

W: ........... 我星期日暫時無o野做 ..........

(willi 之後無再出過聲 ~ 水瓶座好怪怪 )

15/05/05, Sat work again. 林庭康 近排食好多煙 ... 我想叫佢食少d煙, 不過我唔係佢邊個. 而且我自己do野已經好混亂, 我唔想再攪咁多o野. tonite 好busy. super 咁busy. 落單啦.... 整drinks 啦 ~ 餐都好少出喇 ~ 隻腳好痛啊 ~ ! 同David 傾好o左sunday 佢返, 黠知Allen 又問我下個Sunday 返唔返 ~ 我同佢joking 話我同David 一齊返, 佢黑面喎 ~ 男人都好難觸摸o下.

p.s. 有個theory 很好 ~ 即使兩個同是雙子座o既人走在一起, 不見得會很投契 :) (我同jass 係一個好例子). Btw, 感覺很強烈, 別人的太陽至月亮星座都能準確的感覺到, 自己都有點suprise. 唔洗20 mins, 連icq number 都找到了 .