2004-03-06 10:09:00

放手...

唉! Sunday要去 Field trip...無時間溫書...大劑...

昨晚...同阿逵吹了兩個鐘...估ng到你竟然會放手...果然大家都大了...變得重質不重量...但可惜真愛難覓...縱使給我找到...卻又情深緣淺...對著她..平日吹慣的我也變得口吃起來...真的只有她治到我...不過我也甘心...

接著同蔣家希吹...吹成晚...真係估ng到竟然有日我會同你gum熟...mud都同你講...你講得arm...我會努力培養...不可再坐係度...只懂自怨, 後悔...淨係識得complain, complain, complain!...做D野la...呢場波重未正式開始...我會盡力踢...我知我ng係一個好男友...可能好似蔣家希你所講...我缺乏信心, 但我又ng努力令她們比信心我...周而復始...惡性循環...

接著再同Pearlin 吹...你真係覺得我一係成世ng結婚...一係就離婚?! 其實我好想,真係好想結婚...有個家...但聽完你gum講...我好驚...因為你太了解我...驚卑你講中...你真係要我一條友gum透過看你們練習去見干德道? 可ng可以叫Winnie 陪我...我係容忍ng到一個我完全ng了解, ng識, 淨知名既人...gum清楚我D野...我好無安全感...如果你死都ng肯叫她陪我...gum你有種就叫灌木出lei...我接受!我好耐無試過看人打架...我想知道大排檔秋得, 定係灌木打得...
哈哈...你又有得做主角...上演一幕為女死為女亡的後現代抽象派史詩式唯美主義可歌可泣盪氣迴腸聞者傷心見者流淚小品愛情故事之04' 勝者為王爭女篇...
熱烈期待中!

妹...請話比我聽發生了甚麼事...我真係好想知!!!!
業分左手?

BongBong 好野...夠灑脫...一心一意...好!

阿逵!...我今晚在床上等你電話羅...記住打給我呀! 人家很想你麻...