2006-07-27 13:36:30都唔知自己想點!!

~7月26日~

今日8點3就起身lu!!8點9就出門口lu~我就去搭車去大圍個面見工!!十點就去到lu~carman就係個到樓下等我!!同我講係邊到見!!佢就返上去做野lu!!我上到去!!個到d人就比野我填~填完之後~個到d人就bring我去間room到等!!等左好陣!!個個人既呀E就入左黎LU!!係到問我野!問左一陣!!就有個男人都入埋黎!!問完之後~我就走LU!!
我就去我表弟屋企等CARMAN!!我坐到12點~我就落去搵CARMAN~點知佢呀E~同埋一個男同事都係到喎!!嚇死我啦!!我地就去飲茶!!嘩~個到D蝦較~燒賣好大粒呀!!我地飲到一點幾左右!!佢地就送我去搭車!!我就去美林村個間酒樓搵我我呀公~呀婆~細舅父~細舅母~表弟~飲茶!!嘩~食到好飽呀!!一次過飲左兩餐茶!!飲完之後~我就同我細舅母去沙田行街!!哈哈~好平呀D野!!我係K2到買左條褲!!我地行到大約五點左右!!就返我細舅母屋企!!返到去~表弟訓左覺喎!!哈哈!!到最後都比我嘈醒左!!我地就係到玩!!玩到6點幾左右!!我大E就打黎!!我就同勄電話!!佢地LATE D同我呀媽佢地去泰國呀!!我問佢做咩預埋我呀!!佢話我呀媽唔比!!哈哈!!我地講左陣!!佢話請埋我去!!但係要睇個份工請唔請~如果請既話~我就冇得去~就要返工LU!!如果唔請既話!!我就好大機會有得同佢地一齊去泰國呀!我地傾完之後!!我就食飯LU!!我地食完飯之後坐多陣!!我就同我呀婆~呀公~一齊去新翠村!!睇下我呀公間屋企裝修成點!!我地坐左一陣!!我就同我呀婆去搭車返深井LU!!我一上到車!!就訓到落車!!因為我實左超累啦!!返到屋企!!我呀媽竟然又叫我電話喎!!話電左個樣會大個D!!我之前都有諗過電~~但係佢又唔比!!到以加佢又叫我電!!我又唔係咁想喎!!佢仲同我講左一樣野!!佢話我黃金海岸個到唔洗返住!!因為佢叫我細妹暫時頂我!!我聽完之後~超開心呀!!我就係睇電視~飲可樂!!沖涼!!玩電腦!!玩到2點幾我就關電腦~諗住訓覺!!點知訓來訓去到訓唔著喎!!唉.....!!

今日佢打黎!!叫我星期六!日!返工!!我都唔知返唔返到!!因為.....就係咁囉!!
有時我係到諗!!我其實做咁多野係唔係值得呢!!唔知呢???應唔應該左咁做呢????