2006-07-24 01:25:05都唔知自己想點!!

~7月23日~

今日9點幾就起左身啦!!都唔知why訓唔著!!可能慣左早起身啦!!就係到玩電腦~聽歌!!到12點幾一點左右~我就開始換3~洗臉~刷牙~!準備出去啦!!今日要馬灣幫手~行返去個時我就去左7仔買野飲~飲完返去lu!!2點半左右我就返到去啦!!做左一兩個字野~就食飯lu!!唔知why今日食飯個時好唔舒服~好想嘔!!但係我都忍住~忍到終於食完飯啦!!我就走左出去行!!行左一陣!!就返去亞洲lu!!我就走左入廁所~真係好想嘔!!但係嘔唔出喎!!真係好辛苦!!好驚好似以前咁!!入醫院呀!!跟住我地係到訓覺~聽歌!!訓到4點幾5點左右~我就起身lu!!但係前後我都係左幾次身!!到5點左右我就自己出左去行!!去左7仔買野飲!!就去左公園都坐~坐到差唔多6點左右就返去做野lu!!好多人黎食飯呀!!做到9點幾左右d人走得7788啦!!就係到做埋其餘d野!!10點幾左右就食飯lu~~今日安仔個呀妹~呀媽都黎左食飯呀!!!因為都同個個女伙計慶祝佢聽返香下喎!!今日佢出糧比我啦!!食完飯!!我就同安仔個老豆~呀媽~同埋個個女伙伴一齊去搭車落葵芳~跟住佢老豆就去揸架車黎~我地就係到等佢!!佢地就車左我落荃灣個巴士站~~我就自己搭車返屋企lu~返到屋企!!我就去拿罐可樂黎飲~因為超口渴呀!!一路飲!我老豆呀媽一路係到問我野!!好煩呀!!雖然佢地又講得幾岩!!我去個到做~我跟本就唔計較d$$~唔計較辛唔辛苦~多唔多野做~我自左....唉唔知點講呀!!好煩呀!!佢地又成日叫我咩...又叫我唔好咩...她煩呀!!唔想聽呀!!唉!!好煩呀!!都唔知想點.....唉~唉...
今日佢拿左部電話影相喎!!!個一刻我真係好開心架!!因為....唔知呢!!佢尋日仲好比左佢個MSN我~同佢個XANGA我呀!!HEHE^.^但係....唉~唔知呀!!好煩呀!!唔講啦!!都唔知自己講D咩.....唉

今日我表弟生日我都冇去呀!!SORRY呀~但係我真係好想去架~但係去唔到!!放心啦!!我一定會送返份大生日(理)(密)比你架!!生日快樂!!唔好左成日唔舒服啦!!知道嗎??