明明就不是我不對
我只是說了一句
"你a哥係你ge進化版"
咁都係我錯
唔係ma
無野a
個個都覺得我唔岩
但係
你地有冇想邊個佢ar哥先呢
講戈個又無事
即係又要我做衰人
次次都係我
當我係咩ar
好
竟然係咁
我就做衰人
成全你地
上一篇:雨...落得再大...又是一個人在走著
下一篇:如果...時間...停在今晚...
覺察以現代語言重新理解,可以接近一種 meta-model,但兩者不能完全等同。Meta-model 指的是一個模型對自身運作方式的再建模能力,
人們容易被完好、光鮮亮麗的形式所迷。尤其以為形式和外表的完美、光滑、細緻就是好東西和好的藝術品。另一個反面的極端又以為凡顯得
https://www.jianhuadaily.com/20260621/357381
https://cc-times.com/posts/32608
我在已成觀光老街上的繁華隙縫裡 發見到這幅殘破時 路過時我總覺得它美常繞去多看幾眼 後來 不知不覺中它就全然消失不見了