2003-05-11 18:20:20小二.珊

難以形容

小senior話唔駛位既第二日,我阿頭就開始比野我做,做既野都要開始上手,咁佢就開始成日都講一句野:嘩!行到鬼咁遠,幾麻煩,你都係搬去裏面呀!總共重複幾次,次次入來都有講。咁我都覺得係既……不過,好大既問題,就係環境,又無位,倉又唔好,其實,講番最大既原因,就係佢係食煙,講粗口──只是其中一問題。

5月8日公眾假期要返工,倉既人都會返,有兩個問題其實係已出現了,第一個我唔想係到講,如果想知就比我啦……

另一個問題就係我個阿頭唔比我坐番自己個位,連人地個位都唔得!一定要坐係倉裏,用個部污糟,兼慢到唔想用既電腦!唉……好大壓力呀……因為佢個日實在太惡了!!!!!死啦,我而開始驚左佢,點算……可以用恐怖來形用!!

5月9日全部人都返哂來就無咁驚……咁我就諗左個辦法,用左公司部notebook放左係倉到用住先,然後就兩個位輪流用咁就唔驚佢成日都要捉我番去倉部啦!甚至做野既時候都覺得辛苦,好大壓力!聽到佢把聲都驚!甚至聞到佢D煙味就想嘔…….食飯時,面都黑哂,仲喊左出來。

希望日後可以以開心既心情去做野……
要多點禱告,向耶和華求助!