2017-11-06 21:32:25彩霞仙子

同居生活

因為老公屋企要裝修,所以佢搬左黎我到暫住.
就係咁我地開始左同居既生活~

暫時都無拗撬,大家都相處得好開心
日日見晚晚一齊訓都仲好甜蜜咁.
不過大家都覺得啲時間好似過得好慢咁
因為成日見住

但係我就好衰囉
成日喱係間房到.
勁懶
又唔洗衫
又唔煮飯
又唔執房
又唔拖地
又唔洗碗
又唔做運動
跟住老公就好慘咁要屈係間房到陪我
又無得打機,因為我屋企部機唔好用,唔就手
又無得睇波,因為佢驚我夜訓
又無點食生果, 因為我懶無批生果比佢食
夜晚訓覺我又成日郁黎郁去整醒佢搞到佢無覺好訓
平時食野佢又驚我食唔飽所以比埋佢個份我食
放假我就淨係識得去話飲咖啡,無其他娛樂..
無晒自由咁..
但佢就好好無話過我,
仲任得我亂咁pat野,
又陪我拎d 衫落街洗
總之佢就好好好好好好好好啦=3=