2006-06-14 22:44:20蔚藍

June 09, 2006

DSS為我們舉辦了畢業聚餐(Tea buffet)
地點是City Top..挺有親切感的
聽說上年的師兄師姐們沒有這東西
而且全費由DSS支付..很棒吧..哈哈

Terrie被臨時拉夫做MC
而我和Gapson則負責sharing
大概是因為我們都有幫手的關係吧
我們3個的運氣仔都幾好..全都中了抽獎
哈哈哈..13/20..其實命中率都幾高架
所以麒哥話: 抽唔中就好笑XDD
結果..佢中左..但佢d朋友仔就..居然俾佢開口中..
這個跟我同姓的同學仔..很是可愛
識到他們幾個..很開心呢^^~

老實說..這個program比我想像中好
大概是因為我對它沒有多大的期望吧
反而..令我失望的..是某一些同學仔/.

今日的聚餐大概只有一半的同學仔出席
因為不少同學仔已經找到工作或是去了旅行
感覺有一點遺憾..但我知道有些人根本不會在乎..
不過..我依然覺得今日的聚餐好有意思

唔知道12月行畢業典禮既時候
大家會變成點呢..大家又會做緊d咩呢..