2004-06-22 18:42:10kitying

端午節

今日既唔開心指數:30,晏晝升多10個.搞錯呀?!有咩理由唔知人嬲咩?仲要唔安撫...太令人失望喇...唉

因為今日既唔開心,食左好多野:
朝早:菠蘿豬扒包一個,艇仔粥一碗
午間:酒樓野食兩袋,紅豆粽一隻,沙津一碗
下午茶:石板街雪條一支
每餐其實相隔唔超過兩小時.今日熱量同卡路里爆燈啦.

今日睇完烈火雄心,帶左我隻小狗行橋,同佢keepfit,順渡睇龍舟~~~狗狗你都幸福喇~有我同你做節~可惜我成程又冇帶水俾佢飲..仲要最後跑到佢隻眼紅哂,仲要伸哂利tim....好驚...返到屋企樓下睇返鐘先知我同佢行左足足成個鐘!唔好話人攰.狗仲攰...哈哈攰到最後係成隻趴左係街d地下度(見圖)

返到屋企同佢沖涼...佢可能攰得滯,沖到中途訓低左任我搔佢...仲要合埋眼..我果刻唔係覺得佢"爽",我係以為佢攰到猝死左冇哂反應...驚到我即刻拍佢:"哈哈,快d 醒呀你~"跟住佢就復活返lu~

我記得前兩年既端午節,fulltime既我咁岩編中左呢日dayoff(10/6呀果日)...果日係同fanny出左去買父親節禮物既~~yo~上年就真係冇咩記憶...今年就好明顯食飽左日.

聽日就去將軍澳度freelance 做野喇...希望開開心心.

(p.s.你激少我一日啦...我自問係個幾講道理既人..我又唔會亂發脾四..
我只係想有人會關心我多dd者...唉算
**********************************************************
琴晚睇左忘不了,原島大地問柏芝"你問大輝要唔要我啦"好感人...)

端午節快樂!