2004-06-10 12:28:14kitying

空想

um.....琴晚足足用左我個半鐘頭時間見一份工.....仲要係我最怕既group in....個個人都好似超有料咁...有2 個人問問題既,問左條"你覺得呢份工最主要既職責係做咩?"....嘩嘩嘩....即刻啞左...因為我係唔記得/唔知份野係做d 咩,只係知會係個中心幫手......好彩係咁聽其他人講野,慢慢get返泥喇..好有d 會考oral feel喎~諗起之前f5,好鬼有熱誠咁成個week返完工,1日dayoff都仲要走去做義工開會...好堅...bring住成班卡拉蘇去自然教育中心,小海豹號反~~~~大姐姐喎~

其實衰d 咁諗..如果做得成,又會去唔倒旅行,分分鐘連依家份parttime都返唔倒(我係幾想keep住做ga下)...honpro又會唔知點好...做唔倒,又會呻悶,成日都冇野做...跟住又要懶唔做其他野喎....shit...算啦,都唔係我話事..遲d 先算.

幾想去得成旅行ga...如果去既就可能係8月尾去....呢排就可能會搞ga喇...諗起3/9又要交report....好想死左去.....雖然可能同一班我唔識既人去旅行,不過是但啦,都係一齊玩者.

12號又有考試成績...有d 驚...唔知呀,又唔可以話自己冇讀,但有讀之餘但又唔係好熟..唉....有少少擔心.

暫時都未有心機掂project野住...想approve左個問題先開工..下個week啦.

(p.s.琴晚突然好感慨咁同民講左好多野...仲好白痴咁最後問左個好白痴既問題~
今日又出去做返份故業...希望睇得哂啦.)

呢期幾鐘意呢首歌~~~世界之最(我願意)

我 願意放棄我一切 換你一笑亦都抵
如若事業亦是個障礙 我為你放低
我 願意轉信你宗教 願意早晚未溫飽
我這犧牲若共她比較 你別要嚇跑

*我最愛你 我最怕你 我最縱你 我最憎你
 我最怕我 生生死死使你受不起
 最襯你最近你也最記得你 話過你對我不起*

#如果我沒有福氣與你笑著入睡 可哭著浪漫又何懼
 跟不夭心的虛渡日夜做人何來 甚麼生趣
 如果我願意這說法太偉大負累 請鄙俗地做做情侶
 想生死相許這麼土都不愧世界之最#

你 願意似我勇敢嗎 願意講你願意吧
如能立誓就別管真假 我願意信它