2004-06-06 23:56:07kitying

一打

我諗我短暫時期都唔會再幫細路補習...好煩呀...
依家d 細路串爆..有咩可能連3x2都唔識計?!擺明玩野啦~仲要個阿媽係度怒維護自己個仔..冇野呀~自己教唔掂先掉出泥搵人教者~又話自己個仔咩都識..好心睇下自己個仔係咩料啦...我自問都係一個好盡責既老師.你唔係激起我把火既我係會好有耐性繼續教你..都已經好好聲氣同佢講,叫佢留意下個仔d份數..人至己盡喇.

哼...係我極度唔學再補既情況之下,好彩個阿媽都話唔駛我再去補~太好喇太美炒喇~希望佢個仔激死下一個老師為止,咁佢就會領悟到係佢個仔有問題,而唔係我有問題~突然諗起f6果陣補既阿鈴+銘銘,真係乖過佢十萬倍~unless肯聽你講俾你教....阿"andrew"小朋友,你繼續反叛啦~~~

gd~~~冇左補習既束縛,我可以繼續專心搵parttime,去玩都易d 喇~
嗯~~~我今日終於突破雙位數,足足賣左一打~~勁開心~~~要繼續努力~~~
加油加油~~~