2008-05-11 17:25:17ɡ’Kwan

母親節快樂..












為咗個母親節,我連一日假都唔放過.


撲都要撲返來.


尋日同我媽出街.買咗件衫比佢.


今朝晨咁早,佢就嘈醒我,話去飲茶..


當然全部費用我包曬..


佢仲話佢好開心..聽到佢咁講我都好開心...


而家我識搵錢啦.唔會再亂咁洗錢.貴嘢就買唔起..


等以後有大鍋金嘢做時,我一定要送d名貴嘅嘢孝敬我嘅爸爸媽媽.




你給我的心愛是無所不在.


凡事百般寵愛用你未來換我未來..



母親大人.母親節快樂!






今日我好乖.冇去行街.淨係去咗1+1拉阿枝吹水!


完!




上一篇:忙到蕉咁.

下一篇:唔捨得