2008-05-09 23:52:51ɡ’Kwan

忙到蕉咁.





癡q線噶.死人專業課authorware發神經噶.


無拉拉話期中考試,咁都算啦.比咗2個星期我地做.


但邊有個咁得閑做呀.


個pk老師成日佈置n多作業,平面設計又係咁q多.


真係冇時停.


好咯.上個星期我就動工做authorware.做咗一小部分.


點q知.今個星期三,個pk老師拿咗05屆個d我地睇.


優秀個d先可以來做版..


頂.睇到佢地整到咁靚.我又想以後有機會拿我嘅作品來比d人睇.


di起心肝仔做個大鍋金工程..


導致我要趕完工先可以返屋K...





真辛苦..



漏夜趕工幾日,終於完成到7788,成個idea都出曬咯.


而家仲爭修改..


聽日返去又愛繼續做平面設計..就來癲...



整三本書封面...想返屋K輕鬆下都難.



下個星期acrobat又愛上台演講..又愛設計個d pk嘢.


真q煩.


忙到蕉咁.就來癲咯.


失去太多太多自由啦.


d時間根本唔夠用..


搞到身體越來越差,落下雨.我就馬上流鼻.


成日向宿舍整個d pk嘢.整得多.又頭痛..














魚和熊掌,不可兼得..

上一篇:bato

下一篇:母親節快樂..