2004-02-04 22:00:00KiT

我的生日

當時鐘搭正12.00,
我正在切蛋糕,
手提立刻..響起,
第一個係2.2打比我就係tong,
之前阿發都有打比我,
不過仲有2 mins先係12.00!
之後就係lawrence打黎喇,
我仲誤會佢唔打比我tim~
咁跟住就係boe喇..!!
lawlaw,tong,boe都有send sms比我,
原來kat係icq同左我講生日快樂,
不過我icq short short地,
搞到我都唔知tim!sor呀!
跟住maggie都打黎喇,
真係好開心!
除左收到電話的祝福,
仲有好多人都係icq同我講生日快樂!



今年生日係學校度過,
真係從來都未試過係學校度過,
不過我覺得同平時都冇咩分別!
收左好多禮物,好多謝你地!!
之後就係度影下相咁啦!
放學,nicole打比我同我講生日快樂,
就去補返test geog,
咁之後就走lu~



返到屋企,同lawlaw傾電話,
比我搞到佢爆左d野,
哈哈~~之後kat比就打比我話唔send比我,
不過佢又點會咁忍心woo~~
況且生日禮物點可以唔係正日比我ga?!
咁最後佢都有send比我,
我同佢一齊講電話,一齊睇,
初時都冇咩野,
之後睇睇下,
d眼淚就.....滴..滴..滴..!!
真係好感動lo~
好多謝你地呀!



不過係咪如果我真係咩都唔知,
我會更surprise le?!
咁就浪費人家一早為我ready o既surprise,
咁我係咪好咩le?
不過我知道自己唔係聰明lo,
真係叫做懶聰明,哈哈!
只怪我心急,只怪我好奇吧!
不過我真係好多謝你地ga,
同埋有份係movie裡既朋友仔,
真係好開心lalalalalaaa>>>>
真係好服kat ga,
連我學校d frds都搵到,
仲要身在canada o既maggie都搵到呀,
真係好掂呀!



真係好多謝咁多位朋友呀,
maggie,209朋友,學校朋友!!!!!
不過都要多謝下我sis&mum!
heheheee~~~~~~~
luv ya!!