2008-12-18 23:33:35kit

星期四 返學...

今朝原本訓到4點就要起身...
但係我訓下醒下,到2,3點先開始訓得著~
最後決定6點先起身,自己出去搵威威同叉燒佢地...
不過我都係敵不過睡魔,又訓下醒下...凍冰冰唔想起身~
最後都係9點45先起身...haha!!
搞掂晒就出門口la,去大河道m記搵威威同叉燒...
之後就一齊返學la,返到去就等上business...
成堂講答題技巧,好留心,學左好多野!!
放左就同威威上叉燒屋企,點知屋企主人唔記得帶鎖匙...
最後我地3個就係叉燒屋企樓下個公園食lunch...
食完就返去上中化la,阿寶今日好多野講ar!!
放左學就同威威佢地去大窩口碌ling...
今日照舊球球落西,打一round...但係破自己紀錄,143!!
真係好好feel...打完就即刻行返去荃灣~
志輝係銀龍等我,因為睇世界冠軍球會盃,大版飛腳對曼聯!!
6點30開波,順便食埋飯...
估唔到大比數,上半場曼聯贏緊2:0...
下半場當大版飛腳入左一球之後,變左2:1果陣...
成班曼聯就著左火咁...即刻認真炒,入多3球,打到5:1!!
最後大版飛腳見輸咁多就愈踢愈放,入到2球...
結果曼聯贏大版飛腳5:3完場,星仔就中左波,志輝就...
感謝叉燒幫我買六合彩...
睇完就同志輝行下街,陪佢去馬會拎返d錢...
之後就去左佢屋企,順便對六合彩同拎返個手制...
對完一個都唔中,不過頭獎俾人中左lu...下期努力la~
同阿肥玩左陣,10點幾就走la...
返到屋企就沖涼,沖完就打日記la...
執埋書包就訓lu...