2004-05-24 11:21:06貝貝 .﹒‧°∴°☆

終於同阿心講左lu...

今日同阿心講左我做馬會電話投注lu..
但其實佢都知道..
佢話比我返多幾日馬會...
話我一定覺唔好就繼續做..
我同佢講以後跑馬日就返唔到..
佢都肯..
唉..好似好衰咁..
但係我唔想做死一份工呀..
想有多d經驗...
點都好啦..
做住先啦...
今日返‘完7-3之後就趕去返馬會..
因為我認成左阿心返工之後馬會打電話黎叫我去train歐洲盃喎...
我唔知時間揰左..
就一口又認成埋...
自己攞黎衰...
今日ronald又黎左...
佢真係hip hop左...
i’M LovInG It...
之後飛去沙田...
今日去tRaIN 波..
又識左人Lu..
不過都當返工..
之後臨收工前半個.鍾..
竟然叫我地地賣飛...
第一次聽足球call..比想像中難好多啊..
狂揾足球名..
結困第一個call係失敗左架..
果個人真係好呀..冇鬧我..
買足球既真係好好多...
d call都唔密..
五至十分鍾一個..
返屋企個陣..
阿lin打黎..同佢傾左一陣..
講下佢d唔係咁愉快既野..
希望佢可以捱過或者會好d啦..
我諗係佢自信心唔夠..所以好介意..
佢仲同我講..
自從信左主之後撒旦真係會做埋d野令你唔去接觸接或遠離主..
我都覺得係.
我開頭因為懷疑被鬼拃而去祈禱..
結果個心真係舒服好多...冇咁驚...
但之後我每晚臨訓前都會記得要祈禱..
但係撒旦就成日叫我好祈喎...
結果都係一邊訓一邊祈..
好衰呀...
同cher cher以前講既一樣呀..
唔通你同朋友講野都係一路訓一路同佢講既咩...
唉...我會盡量改架啦..
阿lin..你都要呀..