2004-05-12 22:19:00貝貝 .﹒‧°∴°☆

我第二個願望實現左啦...

今日好唔舒服呀...
作感冒呀...
成日不停咁流鼻涕...
頭好痛..仲有哂cher cher包紙巾添..
但係今日放學我仲去游水啊...
哈哈..實現左我既願望啦...
好好玩喎...
我同cher cher落到去係度笑...
笑左好耐...
而charmaine就懶得理我地...
cher cher真係好傻架..
係度玩變臉..
仲勁驚沉落水喎..
哈.哈..
我終於識游...
....
......
兩下啦...
可以郁架.....
有進步..
好enjoy游水呀...
如果fa fa都去就好lu....
游完水之後..
d感冒又返返黎啦...
隻眼好似生風懶...
勁腫呀...
不過都好開心...
期待下次再同你地去游水...

最唔好既係..

d救生員係度望住哂....
so cheap.....