2004-05-19 02:51:28貝貝 .﹒‧°∴°☆

訓唔著添...

係張床度轉左成個鍾..
都係訓唔著...
頭先攞返中五本記念冊睇...
真係好懷念啊...
本記念冊全部都差唔多話我好惡死...

荔枝園既”many殘雞又狠死.”
我記住你...
仲有阿橙話冇啦啦去完厠所比我鬧...
我唔記得...
小寶既”十八歲我會改名”
唔知佢改左未..反而tony就改左..

sandra既”看你一天比一天漂亮”...
我好開心...
都係阿橙既”日日見你塊面都比之前一日肥”...
我好dry...好想你die..

差唔多個個都寫既”八骨爪”...
我要同ivan講句..”對唔住”.....
阿魚既”最好改下遲到同放人飛機既習慣啦”...
我怕我改唔到...因為而家仲係咁...我諗係遺存...
nokia既”我地永遠都係好好好好既好朋友”
感動..我的中一同學仔....

美美既”一啖沙糖一啖屎”
形容得好貼切....
CESC既”be good to your boyfriend 
now”
我祝你永遠幸褔....

見到自己張相...
發覺自己原來以前唔修眉係咁死樣衰...
見到你地既簽名...
發覺自己原來好掛住你地..
同埋以前成日玩到傻哂既我...不過many tied
5D...
yOU mAke mE SmiLE...