2004-05-09 22:18:00貝貝 .﹒‧°∴°☆

母親節快樂啊...

今日係母親節...
返工忙到死......
排隊排到過哂柱...
今日仲聽到tam tam講d野...
簡直係笑話...
唔...放工之後就去左會合家姐同mummy,細佬..
同埋貝貝父親.....
去到市中心..
家姐話食pizza hut...
勁多人呀...
我地係六十九號飛...
但係個陣先叫到十一號...
激可愛...
之後去左意粉屋....
我地係一百號...
但個時叫到一號.....
要等成一百張枱.........
咁我地又返返去pizza hut啦...
好彩等左一陣就入得去啦....
之後我地就送禮物比媽咪......
媽咪都ok開心...
隻戒子仲岩岩好添......
我地都食得ok開心...
食完九點幾就返屋企lu...
聽日要交mbm project...
但我仲未做....
so poor.....

仲有呀....
期待下個月既父親節呀....
仲有...
今日貝貝做了一個重大的決定...
呀...
仲有呀...
希望細佬考會考出現奇積啦...
仲有呀.....
同阿ken就黎3年啦......哇哈哈...