2005-04-24 17:21:09※ 繧~ ̄籽

真正ge 朋友…就算係你錯…我亦唔捨得怪你…

前一排…發生左一D 事…令到大家對大家都有誤會…
可能有D 唔係誤會咁簡單…係有人刻意制造出黎ge…
但係其實都係為左一 D 小事…
無論邊個岩邊個錯都唔係咁重要ja…?
何必為左 D 咁ge 野…一埸好朋友都要面左左le…?

我同你識左咁多年…你信得過我…我都信得過你…
我每逢唔開心…失戀…我搵你陪…你每次都唔會推我…
我有乜事搞唔掂…我開到聲…你都會盡力幫我…
我成日都覺得…如果我有日好5開心…好想喊…
我第一個都會搵你…我知我份人好麻煩…
但係我從來唔鐘意煩其他人…我淨係慣左煩你一個…
因為我知你把口雖然成日鬧我…嫌我…
但係你個心都冇嫌過我lor…
我仲好記得你講過…你當我就好似你D 家人咁…
所以我有乜事你都好肯幫我…
我唔知你而家仲記唔記得你講過呢D 野…
可能你 o個陣講ge時候…只係想”乙水”下我…
但係我一直都當真ga…我一直都抱住呢個心態同你做Friend…
所以有時同你嗌交…我都好快撩番你…
因為我覺得屋企人之間冇隔夜仇…
或者你而家已經唔當我係你ge 好朋友…
但係我依然默認你係我最好ge 異性朋友…



Photo...
同你ge手的合照...