2005-03-26 19:30:34※ 繧~ ̄籽

我知你對我好...但係我地係冇可能ga...

自從兩個月前...你同我講左話你中2 我...
我認為我地始終做番普通同學先係最好lor...
對你...對我...? 都好...
其實我知你對我好...你好關心我...又幫我...
我凍...你會剝衫俾我著...
我要做功課冇時間食早餐...?你又會幫我做功課...
我冇力搬書...你又幫我搬...
仲有你幫過我好多好多…我知你對我好好…
我之前成日覺得…如果身邊多幾個好似你咁ge朋友就好la…?
但係朋友始終都係朋友…我對你根本都冇feel…你又何必咁執著le…?
或者我應該同你道歉…我可能做左D 野令你誤會…
但係我只不過當你係friend…無論你對我再好…我地都係冇可能ga la…
你而家咁…?只會令到我驚你…
我一見到你我就開始驚…你一行埋黎我已經好想走…你一掂我…?我成個人都震晒…心都寒埋…
或者我會講得過分左…不過一 D 都冇誇張…我都好少咁驚一個人…
但係我又5 想hurt 你…所以初初你話做番friend…我都應承你…
估5 到你越黎越恐佈…我覺得你對我已經超過左朋友lor…
我有時覺得你做D 野好多餘…
你叫我4月1 號晚返學救ar pen…咁救米救lor…做乜要我扮你GF ja..?
根本同救ar pen無關ge…扮左又點ar ..? 係米你就會覺得我地有可能ar…?
唉…我5 係話5 想同你做friend…我只係想你面對下現實ja…
其實做情侶不如做朋友…朋友係一世ge朋友…情侶呢…?最後可能會係敵人…
再加上我同你都5夾…你5係我想要ge Dream lover…
so…你為我做再多都盞晒你時間ga za… 你放棄ba la…