2004-10-09 22:57:25*kinglam[][]

友校接力

今朝遲左少少起身,不過好快就出左門口喇。返到去唔知聽左個好似關於版權gie講座,勁無聊呀!!之後田徑隊傾野,傾完就直接去圖書館自修呀。小息上到課室個個都好似好忙咁呀,原來因為miss lo話唔交中文,無得去碌ling呀。maths堂我地就坐左係後面幫佢地做多份,空堂都犧牲左一半時間呀。期間收到翠兒佢地gie sms,嬴左呀,好開心呀,搵爺19秒5幾破左我舊年個record,恭喜呀!!
lunch齊人就去搭西鐵過元朗大球場,去到都係點半度ja,換完3拉左陣筋班男仔都黎左呀,估唔到張文明同亞牛都黎左呀。好多miss亞sir見到我都問我而家讀成點呀,班細gei又走過黎sayhi呀。亞冰佢地抽完線仲呃我抽到第8線呀,好彩係第6呀!!好快就開始lu,我行去接棒區果陣仲聽到亞裸佢地嗌我添呀。我地第3呀,都ok丫,第一次夾姐,不過男仔得...等拎獎,拎完獎行返去果陣,俾d校工嬸嬸佢地叫停左問我野,仲講左d好感動gei野呀,搞到我又忍不住喊,又俾班男仔話喎...換完3去kfc買野食,之後等k74過天瑞打fdly。
唉!!打得好差呀...無野想講,仲要又整傷隻手。返到屋企,見到亞bi乜都開心晒呀,等埋dad返黎就返左上水lu....因為太累所以好早訓