2007-05-31 23:43:54黑小子

討厭!!

都唔知做乜!!可能近排真係太忙太多野做太大壓力啦!!發覺自己好似越來越燥!!頭先同伍嘉敏傾電話果陣,佢又話我亂up,唔之點解我每次一聽到佢咁講我就好炆...我真係覺得佢咁講真係好銀耳,好似比人毋辱咁...我真係好唔鐘意佢咁講ka...好似今日咁...我真係太忙,忙到都唔記得左佢今朝先同佢傾完電話,又記得佢好似話近依幾日會有一日放假,所以我仲諗緊佢今日係咪放假,之後佢放工果陣打比我,我就隨口問左句"你今日放假呀??"跟住佢就又話我唔知又成日係到亂up!!我果下真係炆到爆炸!!我真係好想鬧佢!!洗唔洗呀...你冇野呀...!!但係佢依排唔知做乜成日都好鐘意用依兩個字黎話我!!佢又唔知我好唔鐘意佢咁講喎...我真係好唔開心呀!!近排好似樣樣都唔順心咁,打波又集中唔到精神,全身乏力咁...唉!!幾時先可以會有好轉呀!!!!!~~~~~~~~~~~~~~~~~~