2004-06-20 06:56:48niar fo tnavres

where's that place

你說你有想念我
在象和海前面
感覺很久的那樣......
還有那裡到處都像台灣
連人都是一堆台灣人.....
well.....真的只有兩天而已....
你這山頂洞人
連對方付費的電話都不知道怎麼打
那我就只好主動打給你
終於知道什麼叫做
幹。 我還真的很想你。
除此之外,
我好像腦塞到什麼話都說不好。
你似乎冷箭放的比平常少
看來是同情我的吱吱嗚嗚.....
昨天被問起的事
實在不懂要怎麼回答
要說.....是.....還是.....怎麼可能。
確定的是沒有都是對的。
my story is not written in a manual.
no instructions, no proper procedure guides.
just a heart of mine, singing your melody.
what's ahead, i really don't know.
but i sure would like to find out.
ticking hands and the sun and the moon and all the moving clouds
stacked one upon another......
role playing....synthesize a hurting, a pleasure, a pin in my arm.
assign yourself as the light in the end of a very dark tunnel.
full of lush and as dearing as the scent of morning grass.
concisely, i miss you like the rain miss the desert.