2004-07-14 00:55:46kelly=^.^=

機遇

今日

不知算唔算正式工作呢?

我星期一那晚答應了阿ken,幫佢手工作

這份part time job,係做一些organise的角色,我會一腳踢,由籌備到活動的舉行

有人話,呢份工好型

因為係運動的organiser

亦有人話

好似搞緊陸運會

我好想試下多d野呀

好想,好想


阿ken剛send 了email比我

話我 have done a good job

好開心,比人讚

雖然對其他人黎講好似無咩得別

但我,總喜歡被人重視、欣賞的感覺

可以睇得出佢係信任我的

佢話遲d9月25日的行山熱身賽

會比我負責

我好多謝、好感恩

我一定要努力,唔好辜負佢對我的期望同信任



可以講

個pay唔會高

但佢比我的自由度,學到的

更是我所期待的

希望遲些我可以兼顧到學業與part time job、補習

我一定得的

因為有神

祂會看顧我的


下星期是書展

我好開心呀

一年一度的書展、我所期盼的書展又黎喇

我想買Lord of the rings 同harry potter

希望有折啦

上次見到無折成$135 or $115一本lord of the rings

不過有時覺得harry好似係兒童讀物,無咁啱我

lord of the rings精彩d


上星期六見到柯博文

佢比左好多好objective的意見比我

真的好想說聲多謝

正如你所說

補習的確可以賺到較多的錢

但我真的只滿足於金錢嗎

一言驚醒夢中人

你比我以前認識的你成熟許多

你說我比較靜

所以我更要見多d、學多d

study everywhere,study every time

我要加油呀

哈哈^^