2004-05-24 22:53:48kelly=^.^=

Poly offer

好開心呀!下個sem我好有可能係poly 讀呀,皆因我今天下午收到poly的offer letter呢!佢唔係conditional offer,而是direct offer呀!^^

其實今日本來係落樓下幫弟弟囉行李(佢由宿舍返來),咁我爸係樓下一開信箱就比我發現到這封信,我好緊張,唔知係offer letter or reject letter,但諗下如果係reject letter唔洗用A4 size既信封ga,就咁樣我下個sem 好可能要離開city,去poly讀business喇。

點解我話係好有可能呢?因為我仲未知BU 那邊究竟係點,佢6月先公佈result,所以我到時可能都要諗下。但點都好啦,一切雨過天晴了,我再不是大專生而是名符其實的大學生了,感謝神,因為祂給了我所期待的,但我昨晚祈禱,反而不祈求神一定給我我所要的,而是祂覺得最適合我的,我覺得這是順服,也叫相信,I have confidence in him!!

其實,知道result的一剎那,我沒有想像中的興奮,只覺終於得到了,前路都要繼續努力。因為我總覺得,今天的成果,是昨天的努力,而今天的努力,明天是可以預見的,所以我一定要好好掌管自己,充實自己!

我知道身邊有不少人是為我祈禱的,我好多謝你們,卻更要讚美神,哈利路亞!

而現在...我正在想....下一個目標.......