2007-08-07 17:34:25凱凱

凱婷留給大家的第三篇文章..

Friday, August 03, 2007 10:26 AM

baseball game

yestery, sam came to visit me. she is one of A.J’s best friend. thank for Bambi and Tom, they let me know them, and made friens with them before school.

they really been a great help. but i know i can’t count them everytime, sometimes i have to be indenpendent, be open myself.

Sam is a nice girl, she is cute. she si the one, that will makes every boys watering for...... you know what i mean. if i were a boy, i will definitely get a girl like her.

in the evening, Falina called me, she said she got four tickets to see the rockford river baseball game! i feel so lucky to have the oppertunity to sit in the first row, that is just so cool!

Bambi said we maight go to see the big league, if Tom got the tickets. i may not a big fan of baseball, but i’m sure somebody will very excited if i said i will go . sure i will show you some picures of the game. jsut don’t jealous me!


星期五, 八月 03, 2007 10:26 早上(美國時間)

棒球賽

昨天, sam 來拜訪我.她是 A.J 的其中一個好朋友.

感謝 Bambi and Tom,他們讓我認識她,在去學校之前交這個朋友.

他們真的幫忙我很多.但是我知道我不知道該如何報答他們,有時候我讓自己放的開.

Sam 是個好女孩,她是可愛的,讓許多男孩等待她......妳們知道我指的是什麼.

假如我是男孩,我將肯定的會找一個像她一樣可愛的女孩.
傍晚,Falina 找我,她說她有四張票 rockford river 棒球比賽的門票,
很幸運的我是去坐在第一排的位置看比賽,那是非常酷的!
Bambi 說我們有機會去看大聯盟,假如 Tom 去買票.
我不是一個棒球迷,但是我相信一些人會驚訝說我會去觀賞.
我會照許多比賽照片回來給妳們看.不要忌妒我!

P.S. sam是照片左邊的女孩,A.J 是凱婷去之前這個寄宿家庭的留學生,
Falina 是 Bambi and Tom 的親生女兒,大聯盟是我喜歡看的..>"<