2005-07-15 00:12:22Jess

Wanna have some changes

這個日記真的好麻煩呀~
我決定會轉日記的sever....
這個嘛.....間中可能都會有一兩篇更新.....
新日記的link呀~
http://diary.showhappy.net/?id=201706

算是新嗎?
也許不是.....不過沒有義意要留下的都給我刪除了~
其實這個account給我荒廢了好一段時間.....
難得它還未除人delete...咁我就再用下佢啦~
一來我想轉日記....二來唔又開account浪費資源!
所以整新把它整理一番再用過.....




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

同樣的名字....同樣的歌曲......
卻出現在不同的故事中.......
勾起了一幕幕昔日的回憶.....
回想起來......昔日的一字一句今天已經變得再無意義!
現在都已經成為過去了.......
再美麗的承諾也始終會變.....
因為許下承諾的人是這樣的容易變~

這天無聊click入別人的日記中...
不屬於我的......從來也不屬於我~
無論我幾想將他擁有....也是沒可能的事~
但也讓我有種鬆一口氣的感覺......
因為我可以專心去等候那真正的他....
不過由頭到尾那種感覺上談不上真正的愛~
極其量只可以說是好感......
(唔會再俾自己錯多次....
下一次的戀愛....一定要捉緊神的心意!)
Anyway....衷心祝福他們~(縱然他不會知道)



其實係我自己還未找到一個我甘願為他付出的人.....
還有未有心理準備要愛一個人.....和為他付出......
哈哈......仲後生.....想玩多兩年先呀~
要拍拖就要多為一個人著想.....
唔單止照顧自己.....還要照顧另一個他.....
談何容易呢?
太倚賴又成為他的包袱.....
一個人的時候已經要顧及不同人的感受.....
兩個人在一起要顧的還多一倍呢~
所以呢~我暫時還是喜歡自己一個.......


戀愛有它令人著迷的地方......
因為愛和被愛同樣是一件很美麗的事......
但it’s not yet for me!
樂意自己一個去過屬於我的生活!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


唉.........唉........唉.......
點解呀!
點解個電話開唔到嫁......
好怕佢有咩"冬瓜豆腐"呀~
咁我就死得啦~
那兒找錢去買部新電話呀!

點解最近咁多事情發生......
令到我好煩呀~
完全無可能控制得到.....
控制唔到局面的感覺很差呀!

唉.....電話呀電話.....
你唔好玩啦!我保你大啦!