2005-07-08 21:13:40Jess

好好休息.......

哈哈....我發覺自己好勁呀~
昨晚去完camp番來我都無休息過.....
仲要零晨一點先訓.....因為太多野做啦~
做下這樣....做下那樣...都差唔多十二點....
跟住就沖涼.....讀經和訓覺啦~

比起camp的日子....
我今日好遲起身.....
但係比起平放假的日子...
我今日又好早起身...
即係十點鐘起身囉~

起身又上網做野啦~
upload埋d相和send相俾人啦~
跟成日都hae爆地過日子~
好像提不起勁似的....
可能想俾d時間自己休息和好好處理一下各樣東西!
不過這樣過日子好無聊呀~
好想快點找到工作呀~



哈哈.....今日分別跟唔同的人訴說了我的內心世界....
的確我要學習的東西是仰望神去作工......
對我來說.....也許很不容易.....
其實開心也好....不開心也好.....
都過去了.....整理好後....它就會成為我經歷的一部份....
不過....真的需要重新審視自己的事奉方向.....
不這樣做的話....就甚麼都不對勁了....

今天回想起七天前的事.....
感到我還能做得好一點點....
但也看到原來我的生命還未夠韌力去承受起自己的問題和別人的問題....
當我正處於壓力之中....或情緒的低點中....
我就很難去替別人分憂.....只能站在一旁...
又或是那種束手無策的感覺讓我卻步.....
(雖然係咁....但係我曾經有個念頭就是繼續留下陪她們...
但最後都沒有和同工說.....畢竟我只是給了半費.....好像有點"不請自留"那樣
還有我也有其他東西要做.....總不能撇下屋企和自己的東西完全不理...)
有點擔心新導師們好難跟他們相處....
不知現在怎樣呢?

哈哈....其實我係唔係也是那種喜怒形於色的女孩子呢?
不過有一點我承認的就是我每當我唔開心有煩惱的時候.....
我就會好靜好靜.....變得好沉默......

但我會很快沒事的......
大家放心啦~


將近黃昏的時候.....
看冰之驕子Pride....
超好看...實在太喜歡里中晴(木村)啦~
他真的好型.....好型呀~
嘻嘻....阿妹問人借左碟番來...我連結局都看完了~
超勁lum呀~不過阿晴那種堅持也讓我很感動呢~


晚上看"BB保你大".....
又係超好看的節目....好鐘意研究點樣教養小朋友.....
不過我都唔係好了解小朋友的內心世界.....






~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

愛情也是我生命中的一部份......
但現在我不太想它在我生命中出現....
因為實在太累了.......