2005-01-22 01:21:57尚未設定

病了......

今日星期四,當然都係placement 0既日子,因為last night太夜sleep,所以今朝起身好辛苦,同埋可能近期太辛苦和玩得太夜,所以好病...... 但點都要返placement~~~ 可能個樣太病,所以連case worker和院長都有問我係唔係有事,我最初剩下話病0左,之後問我點解,我口快快講真正0既原因出來,會唔會伕令case worker對我0既印象更差la??? 不過我唔鍾意講大話,而且我覺得小事la~~~ 總之是但la~~~ 佢一向對我印象都好差ga la~~~ 是鬼但﹗返到屋企,即刻sleep ar! 好辛苦﹗要休息下~~~

P.S. Photo: haha...... 希望唔會成為一枝燒晒的火柴:p 之前好崇尚火柴人精神,現在???