2005-01-14 20:05:19尚未設定

第四節小組

又係星期四,都係開組日…… 今日一返去又俾人鬧,真係人都癲﹗因為諗住開組錄音,所以問case worker consent form,點知佢又鬧我,話我太趕。之後我即刻澄清話我係下個星期開組先要,點知都俾佢鬧,原來佢話d仔未夠18歲,所以要家長簽consent form,會好麻煩﹗大佬﹗我點先wor~~~ 好耐之前問佢又唔講,剩係話簽consent form就可以錄音,我mun都知0既話,就唔洗實習la!!! 之後同ar Sa 做supervision果時,都有講lei個問題,ar Sa 叫我唯有小心d,同埋睇下係咩原因。Ah…… 有d位無得避,一定要搵佢ga ma! 果然係係是福不是禍,是禍躲不過﹗我又唔可以同ar Sa 講有大部份原因係因為case worker對我印象唔好,想死咩…… 唯有自求多福la!!! 好彩case worker二月放大期可以回一回氣,如果唔係真係唔知點算……

講返開組,同之前無太大分別,都係咁上下,亂ga亂﹗癲ga癲﹗靜ga靜﹗不過我覺得都有d進步,可以做多0左sharing和嘗試share感受,加上播vcd d仔專心0左,唔錯﹗唔錯﹗但係對住佢地都真係鬥智鬥力,嘔晒血…… 之後,group、case、mass programme一齊0黎,死得T_T 當前都係快d趕晒d paper work,我唔想再俾人鬧……

P.S. Photo: 開組ga setting,不過一開組就會即刻亂晒-~-
(13/1/2005)