2004-12-11 18:38:50阿k

[包NEXT$20=.=||||好平r~我都買左包黎試=.=]

10點幾比阿哥嘈醒左....11點幾老婆打比我....

12點到出去...等到成12點20到先有車@@~....勁曬r><"

等到1點幾老婆黎左la....之後搭去mk....

本來想去唱k ga....不過聽到要成80$ @@~....之後走la...

行街la....去左許留山飲野....再行左陣...

之後我地企左係somewhere(唔記得邊到,近旺中果邊)...

我地係到傾計la...d人唔知以為我地係到等人XD...

4點幾送佢返葵芳la...出左mtr...佢陪我等46x...

上左車之後佢走la...架車去到隧道果到....有班我地sch ga f.2仔上左車....

估唔到係46x都會撞到我地sch d人....@@~..同sandy傾左陣電話...

落左車...去左間批發到睇下有無野食o岩....點知見到2個f.4 lor....

之後行左去間士多....買左包next....咁e+ home有成包幾lor=.=|||

返到home無幾耐...阿媽返左黎...佢問我係唔係出mk...無奈....佢以為我e+先出lor...

阿媽走左la....阿哥又玩天2....我個mouse神神地...click唔到d"際"...

打比老婆....佢係返緊上樓@@~....之後同明仔,老婆,sukie chat...

之後老婆去左訓la...佢今晚又落bar@@~...(無奈+無言)...

sukie叫我上it-sch...之後睇到....以下ga野...

Dear all,

十分對不起,我仍未能回校上課,因為在陸運會後才知道自己有了身孕,身體十分虛弱,BB的情況不穩定,怕會流產,得臥床休息,甚至連坐起來也不可以,所以才拋下工作請假休息,希望大家見諒,亦希望大家多向代我課的何Sir學習,他是斤兩十足的猛人,請大家努力,保重,我會盡快回來的啊!

Miss 許許

好無奈...好已經咁瘦...上次個胎佢係教我epa...

已經搞到我地自修...佢自己又身體弱...生得辛苦...

e+鄧sir又咁勁...同佢搞多件....想我地中文死哂咩.....害人不淺...

之後send this msg比明仔...icq有online ga 5d人....

聽歌....好肚餓r e+><"....一陣落去食野...


老婆:唔好成日落bar la.....又通頂....點涯到咁耐....玩個月都涯唔住la...
仲要連續3日通頂....(唉"我都知我勸唔到你ka la...講左=無講)...