2005-01-22 14:35:58尚未設定

21/1 返大陸玩~

琴晚又返左大陸啦~~今次又係亞MO佢地啦~~呢排成日同佢地玩~~都幾好玩...D野都幾得~~嘻嘻...而家係MAGGIE屋企呀~好悶呀...老公又訓左WOR~好掛住佢呀~~老公仔~話比我知佢之前睇完我D日記之後心情好BAD呀,,佢知道左我以前咁對亞康..我知佢唔信我~我FEEL我自己真係愛上佢~但係有時我真係唔知點做好呀~唔知係咪佢大我6年既關係...我地之間有D野唔識點講~我真係唔知呀~訓唔著呀~我覺得老公好似有咩都唔同我講咁~!有時我真係唔開心嫁~有時都好嬲佢..咁小打比我嫁~令我成日都好掛住佢...想打比佢~又驚佢覺得我煩~~
琴晚我地係凱悅玩~都有落CYBER玩~~琴晚見到嘉星呀~佢同葉欣果D返WOR~估唔到佢地會一齊返去玩~~亞SZE佢地係838玩~~我琴晚都冇過去838~老公成晚唔知走左去邊~一時時先坐係我隔離...有老公陪住我...好開心呀~琴晚好似過得特別快咁~好快就要走啦~~咁又過左一日啦~~