2005-01-12 18:01:40尚未設定

7/1又返左大陸玩啦..


今日星期5呀..一班朋友仔一齊返大陸玩呀~~今次好開心呀~~都算同我慶祝生日呀~~嘻嘻..好開心呀~有條女同我同年同月同日生日~~又係住元朗..咁岩既/佢叫亞婷~你亞mo個FD條女黎嫁~哈哈佢地近呢排先返去玩嫁~!果晚D野都唔得~係CYBER見到愷瑩佢地~佢地玩房呀~!同佢地影左好多相相呀~~哈哈..好開心呀/我地個邊有2條PUNK仔~都唔型既..E..本來約左啟然嫁~但係搵唔到佢呀~~唔開心..佢話我呃左佢返去WOR~我冇放佢飛機呀~搵唔到佢姐~佢都去左838玩啦~~佢話見到D AK人~~我係CYBER都見到6王子啦~~豪B冇TAKE回鄉證...SO冇返到呀~~樣衰呀~~哈哈~一早返黎就去左亞康屋企啦~係佢度訓...佢係咁阻住我唔比我訓呀..個日同亞康一齊真係好開心呀~~好耐都冇咁開心啦~~