2005-05-10 23:51:38NBC家爾

我唔識教

代完課,看到學生寫的Xanga,看到有幾個3C的說我唔識教書、唔明我up mud!哈!

um...怎麼說呢...教數,我教得好就有鬼啦我覺得!第一次正式教數,仲要係無啦啦俾人捉去教果隻,我覺得自己做得算係咁。我覺得...以一個正式數學老師的standard來看,我當然做得不好,欠經驗,欠準備,欠方法,欠熱誠,欠能力(數學)...實在沒有辦法。

不過呢,我又覺得自己其實沒有他們說的差。首先,C班是精英班,那些「精英」總是對別人要求比較高的。第二,教他們數的是明月,明月教得好,一比較,我必然是差的。第三,我教其他班例如Form2,我明明見到D學生在我教完一個新topic叫他們試下做他們識做架!這情況在教Remedial班的時候最明顯。Remedial是一些程度較差的學生上的,得十個學生左右,我教完一樣新野,叫他們做的時候,有留心聽的會識做,無留心聽的,當然唔識,然後叫我教多次,我過去教完,佢地就識勒。係咪算係咁先?

總括來說,我覺得自己合格咁囉!(合格就算架拿?) 係架喇!不過教很短的時間,而且,我有更緊要的事要做—狂溫書準備考試!如果唔係要溫書,我應該都會認真備課教得好D gei!(不過當然唔會夠明月好!)

當想起,我親耳聽過學生話聽唔明萬老師教mud(學生同我講wor!每次我都係覺得,同學仔,你level未夠jei),總有學生覺得萬老師教得唔好格,我就不那麼介懷學生的評語了。(雖然兩個情況好唔同,哈哈!我是不能跟萬比較的—未夠班!)

突然,我都想學《殘酷一丁》的莫生說句:玩下jei!(會唔會有點不負責任?)但實情確是:玩下之嘛!