2005-12-02 00:31:55仙人掌

點名遊戲

最近最IN既點名遊戲
因為上一手果個係大陸妹───蘇六妹小姐
我唔想我個靚靚新聞台有簡體字
所以要打過D遊戲規則
真係fuck

遊戲規則:
被點名的朋友需要在自己的x裏公開8個理想伴侶的條件,同時加上說明
A 理想伴侶是男或女?
B 必須點名8個人,用盡所有辦法通知各人被點名參與這遊戲
C 被點名的人不可重複被點,每個人只可玩一次

START
A 我要女人

B 理想伴侶八大條件
1 順
唔好話我膚淺
外表係好重要
我唔需要靚
我淨係要順眼
順眼好簡單
所以我要求好低

2 信
我信佢
佢信我
唔係咁易
係完全信果種

3 嘈
同果個人一齊
一定要超級嘈
即係講野講到冇時停咁樣
唔可以有一刻停止

4 笑
我要佢成日笑到冇口停
佢唔肯笑
我引佢笑
總之一定要識笑

5 真
佢個人原本係點就點
唔好炸炸帝帝
真性情先係最吸引

6 廢
因為我個人成日都咁廢
如果佢太認真
我會好難受
所以我希望佢好似我咁廢

7 女
最好似番個女人
識得洗衫煮飯果D
如果唔係我會好難過

8 粗
嚴禁爛口
(己經講到冇野好講)

P.S以上資料純屬參考


fucking
點解要點8個名咁多


鳥程、大波、千千、小生、小勁....
媽的,沒有了