2005-12-28 23:36:41Kawaii*

你乘以我...嗎?





與彬彬的MSN對話

*******************************************




Love, Rock, All around the world 說:

兩情相悅...而家冇哩支歌仔唱ar啦
我同你講我ge哲學
愛情其實係好數學...公式係”你乘以我”
比如你愛佢10分, 佢只愛你 1分ge...
10x1 = 10
但係如你你愛佢5 分, 佢又愛你5 分
咁就有25 勒
愛情唔係單方面ar
只有響雙方同等地愛對方, 為對方付出...咁先有結果
嘗試下去接受一d 愛你5,6 分ge人
嘗試下你又可唔可以愛佢5, 6 分
感情ge野可以培養ge...
有時候大家起始好憎對方...到最後咪一齊
到最後佢地可能都對大家好有意見
但係感情咪一樣好好




*******************************************






說真的,我做不到只愛人5,6分
亦只接受唔到一個只愛我5,6分的人
這個說法我不是同意,但又沒有反對
但愛情真的可以用”你乘以我”嗎?
我不知道



你這個美國精算師...想不到連愛情都要套公式去計...
難怪你說精算師好賺過總統~
Anyway...多謝你對慧慧子的關心~
在我遇到下一個男人之前,我還是要說:
”嗯!彬彬係最好的天秤座男人!!”